Ποδηλατικά Θέματα
Ποδήλατα Πόλης. Τι πρέπει να γνωρίζετε
Τα ποδήλατα πόλης όπως είναι προφανές από την ονομασία τους έχουν κατασκευαστεί έτσι ώστε να ευνοούν την άνετη και πρακτική μετακίνηση εντός των πόλεων, με την καλύτερη δυνατή απόδοση.
Διαθέτει μεγάλους τροχούς, με φαρδιά και λεία ελαστικά που βοηθούν στην γρηγορότερη μετακίνηση του ποδηλάτη μέσα στην πόλη που διαθέτει καλό οδόστρωμα. Προσφέρει μεγάλη άνεση αφού έχει φαρδιά σέλα, ταχύτητες, σχάρα, προστατευτικό αλυσίδας, λασπωτήρες, κουδουνάκι και φώτα.
Αρκετά μοντέλα είναι αναδιπλούμενα έτσι ώστε να διευκολύνουν τον αναβάτη κατά τη μεταφορά τους, ιδιαίτερα με τη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Ιδανικά για χρήση μέσα στην πόλη είναι τα σπαστά ή αναδιπλούμενα ποδήλατα με τροχό 16, 20 ή 26 ιντσών. Πανεύκολα στη μεταφορά και τη στάθμευση, μπορούν να σας ακολουθήσουν στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, σε σκάλες και ασανσέρ.
Τροχοί
Υπάρχουν ποδήλατα με τροχούς 26 και 28 ίντσες. Οι τροχοί με διάμετρο 26 ίντσες είναι πιο ευέλικτοι στην κίνηση και κινούνται πιο εύκολα στο κλασικό σταμάτα-ξεκίνα.
Λάστιχα
Τα λάστιχα στα ποδήλατα πόλης είναι γενικά όσο πιο λεία γίνεται, χωρίς τακούνια. Λάστιχα χοντρά, ανάλογα σε πάχος με αυτά των ποδηλάτων βουνού, εξασφαλίζουν άνεση στην οδήγηση, ενώ τα λεπτά κυλάνε πιο εύκολα και διατηρούν υψηλές ταχύτητες εύκολα.
Ανάρτηση
Αν και το trend είναι να μπαίνουν αναρτήσεις μπροστά στα περισσότερα ποδήλατα πόλης, η δοκιμή δείχνει ότι κάτι τέτοιο δεν είναι αναγκαίο.
Ταχύτητες
Το ποδήλατο πόλης καλό θα είναι να έχει ταχύτητες. Δεν έχει μεγάλη σημασία αν θα είναι 7 ή 27, αλλά πρέπει να υπάρχουν. Οι 3 είναι οριακές και μπορεί να φανούν ελάχιστες, όταν η διαδρομή έχει και την παραμικρή ανηφόρα. Οι 7-8 κρίνονται ικανοποιητικές και δε θα φανούν λίγες για τις περισσότερες διαδρομές. Οι κλασικές 21 είναι μια χαρά και μας δίνουν πολλές δυνατότητες (όπως το να μειώσουμε την ταχύτητα όταν φτάνουμε στη δουλειά μας για να ξεϊδρώσουμε λίγο).
Φρένα
Τα κλασικά v-brakes είναι αρκετά για όλες τις χρήσεις. Υπάρχουν σε μερικά ποδήλατα και δισκόφρενα, που σύμφωνα με τους πωλητές «φρενάρουν καλύτερα στη βροχή», αλλά δεν αξίζουν ούτε το επιπρόσθετο κόστος, ούτε το επιπρόσθετο βάρος για χρήση στην πόλη.
Σέλα
Η σέλα είναι άνετη. Δεν υπάρχει ανάγκη να είναι ελαφριά. Πρέπει να είναι σαν ισοσκελές τρίγωνο με χοντρά μαξιλαράκια. Για έξτρα άνεση η ντίζα σέλας μπορεί να έχει και ανάρτηση. Αυτό κάνει την οδήγηση ακόμα πιο εύκολη και είναι ένα έξοδο που θα εκμεταλλευτούμε τις δυνατότητές του, άρα σίγουρα αξίζει.
Αξεσουάρ
Το ποδήλατο πόλης είναι εξοπλισμένα με πολλά αξεσουάρ.
Φτερά: είναι απαραίτητα αν κινούμαστε όχι μόνο σε βροχή αλλά και σε βρεγμένους δρόμους. Σχάρα: είναι απαραίτητη αν και δεν μπορεί να μεταφέρει εύκολα πολλά αντικείμενα.
Κάτι που δεν λείπει από κανένα ποδήλατο πόλης είναι το πλαστικό προστατευτικό για την αλυσίδα και το δίσκο. Έκτος του ότι μπορεί να λερωθεί το παντελόνι μας, μπορεί ακόμα και να σκιστεί.
Κουδουνάκι ή κάποια κόρνα: καλύτερα να είναι εύχρηστη και δυνατή για να ακούγεστε μέσα στη ζούγκλα της πόλης!
Επιμέλεια
Dalavikas Bikes